FAQ Algemeen | Koningin Elisabethzaal

Login en paswoord

  1. Waarom een account aanmaken?

    Een account aanmaken in onze ticketshop heeft tal van voordelen zodat je bezoek aan het Elisabeth Center Antwerp zorgeloos verloopt.

    • Beheer je profiel: log in en pas eenvoudig je gegevens aan.
    • Bestel je tickets snel en eenvoudig: je gegevens zijn al opgeslagen. Je hoeft ze dus niet steeds opnieuw in te geven.
    • Ticket verloren? Log in en print je ticket gewoon opnieuw uit.
    • Historiek: de tickets en gegevens van vorige voorstellingen/concerten zijn steeds te raadplegen.
  2. Mijn gebruikersnaam/paswoord wordt niet aanvaard.

    Je kan je gegevens opnieuw opvragen via deze link.

  3. Ik ben mijn gebruikersnaam/paswoord vergeten.

    Klik op onderstaande link en voer je gegevens in. Je ontvangt binnen enkele minuten een e-mail om opnieuw toegang te krijgen tot je account.

  4. Mijn gebruikersnaam is al in gebruik. Wat nu?

    Is je gekozen gebruikersnaam al in gebruik? Dan kan je ook je e-mailadres gebruiken om je aan te melden.

Betaling

  1. Is het veilig om via online banking te betalen?

    Voor de betaling word je doorverwezen naar de betaalomgeving van Ingenico. Meer informatie betreffende de veiligheid vind je hier.

  2. Hoe verlopen betalingen via online banking?

    Voor je betaling word je doorverwezen naar de betaalomgeving van Ingenico.

    Betalen kan met een Visa of MasterCard creditcard, via Maestro/Bancontact of via Ideal.

  3. Mijn creditcard werd geweigerd.

    Neem in dit geval contact op met uw bank voor meer informatie.

  4. Hoe kan ik een factuur voor voldaan aanvragen?

    Heb je een aantal tickets besteld en betaald voor een bepaalde voorstelling en wens je voor je aankoop een factuur voor voldaan? Stuur dan een e-mail naar onze klantendienst met vermelding van het tijdstip van aankoop, het bedrag van aankoop en de naam van de persoon die de bestelling geplaatst heeft. Vergeet zeker ook niet je facturatiegegevens te vermelden. 

  5. Hoe kan ik betalen?

    Je kan online je tickets betalen. Na het selecteren van het evenement/concert en na de keuze van je zitplaats word je doorverwezen naar een betaalplatform.

    Betalen kan met een Visa of MasterCard creditcard, via Maestro/Bancontact of via Ideal.

  6. Werd mijn betaling correct ontvangen?

    Je ontvangt na je betaling een bevestigingsmail met je gegevens. Heb je geen bevestigingsmail ontvangen? Kijk dan zeker eens in je ongewenste e-mails. Staat de e-mail daar niet tussen, contacteer dan onze klantendienst via tickets@elisabethcenter.be.

  7. Wanneer moet ik ten laatste betalen om zeker te zijn van mijn plaatsen?

    Na je reservering word je gevraagd om onmiddellijk te betalen. Dit kan online via het betaalplatform.

  8. Ik wil graag een factuur ontvangen voor mijn bedrijfsevenement.

    Plan je een bedrijfsevenement? Neem dan contact op met ons salesteam via e-mail of per telefoon op +32 (0)3 224 89 06. Zij helpen u graag verder!

  9. Welke betaalgegevens moet ik gebruiken?

    Voor je betaling word je doorverwezen naar het betaalplatform van Ingenico.

    Betalen kan met een Visa of MasterCard creditcard, via Maestro/Bancontact of via Ideal.

Stoelen

  1. Hoe reserveer ik een zitplaats als rolstoelgebruiker?

    Rolstoelgebruikers zijn van harte welkom in het Elisabeth Center Antwerp. Laat ons via tickets@elisabethcenter.be weten dat je een rolstoelgebruiker bent en ons Elisabeth Center-team zal je goed bereikbare plaatsen toewijzen.

  2. Kan ik mijn zitplaats kiezen?

    Ja, nadat je het evenement of concert van je keuze hebt aangeklikt, wordt een grondplan van de zaal getoond waarop je een plaats kan selecteren.

Mijn gegevens

  1. Hoe kan ik mijn adresgegevens wijzigen?

    Log in, klik rechtsboven op ‘Mijn profiel’ en pas daar je persoonlijke gegevens aan.

  2. Hoe kan ik mijn e-mailadres wijzigen?

    Log in, klik rechtsboven op ‘Mijn profiel’ en pas daar je persoonlijke gegevens aan.

Reserveren

  1. Hoe reserveren?

    Hoe werkt het?

    Stap 1: Selecteer het evenement van je keuze en kies een stoel.
    Stap 2: Vul je persoonlijke gegevens in.
    Stap 3: Betaal je tickets via een beveiligd platform. Makkelijk en veilig.
    Stap 4: Print* je tickets.

    *Om je tickets te printen heb je Adobe Reader nodig. Je kan deze hier downloaden.

  2. Kan ik de status van mij reservering opvolgen?

    Log in en klik rechtsboven op ‘Mijn profiel’. Bij 'Historiek en overzichten’ kan je een overzicht raadplegen van je huidige en vorige bestellingen

  3. Hoe kan ik mijn reservatie wijzigen?

    Eens de reservatie werd bevestigd en betaald kan de reservatie niet meer gewijzigd worden.

  4. Hoe kan ik mijn reservatie annuleren?

    Eens de reservatie werd bevestigd en betaald, kan de reservatie niet meer geannuleerd worden. Een ticket wordt niet terugbetaald of omgeruild.