FAQ Ticket | Koningin Elisabethzaal

Ticket

  1. Ik ben mijn ticket verloren. Wat nu?

    Heb je een account in onze ticketshop? Log in, klik rechtsboven op ‘Mijn profiel’ en klik op 'Historiek en overzichten’. Selecteer het gewenste ticket en print het opnieuw uit.

  2. Kan ik mijn ticket opnieuw afdrukken?

    Ja, indien je een profiel hebt aangemaakt en ingelogd bent in de webshop kan je steeds je tickets opnieuw afdrukken.

    Ga naar de ECA webshop en log in met je gebruikersnaam en paswoord. Klik op ‘Mijn profiel > Historiek en overzichten’ en selecteer het gewenste ticket.
    Opgelet. Enkel de eerste aanbieder van het originele ticket wordt toegang verleend tot het evenement in het ECA. Elk tweede aangeboden ticket zal beschouwd worden als een kopie en geen toegang geven.

  3. Kan ik mijn ticket doorverkopen?

    Nee, de bezoeker van de website die de aankoop verricht, wordt aanzien als enige koper. Hij/zij is de enige die gebonden is tot betaling, zelfs indien de tickets voor een derde bestemd zijn. De tickets mogen niet worden doorverkocht, noch worden geschonken aan derden in het kader van een commerciële relatie.

  4. Worden tickets terugbetaald wanneer ik niet aanwezig kan zijn?

    Nee, een ticket wordt niet terugbetaald of omgeruild.

  5. Ik wil een ticket voor een rolstoelgebruiker reserveren, hoe doe ik dit?

    Rolstoelgebruikers zijn van harte welkom in het Elisabeth Center Antwerp. Laat ons via tickets@elisabethcenter.be of via 070/79 00 13 weten dat je een rolstoelgebruiker bent en ons Elisabeth Center-team zal je goed bereikbare plaatsen toewijzen.

  6. Waar kan ik tickets kopen?

    - je kan tickets aankopen in de shops van ZOO Antwerpen en Planckendael. De kassa's sluiten één uur voor de sluiting van het park.

    - per telefoon
    (vanuit België: 070/79.00.13 (max €0.30/min). Vanuit het buitenland: +32 3 224.89.10)

    - bestel je tickets online